Tunneltelk Coleman Rocky Mountain 5 Plus BO 890333837

Tunneltelk Coleman Rocky Mountain 5 Plus BO 890333837 Coleman

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
399 €
529 €
Säästad 130 €
-25%
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mugav ja mahukas viiekohaline peretelk, mida on lihtne üles panna. Telgil on uudne BlackOut Bedroom lahendus, mis blokeerib kuni 99% päevavalgusest, mis sisetelki tungib, tagades niimoodi parema ning pikema ööune. Sisetelki on võimalik kiirelt ja lihtsalt eemaldada või kaheks magamiskambriks muuta. Välistelgi kinnine põrand pakub maksimaalset mugavust ja kaitset näiteks putukate eest.

• BlackOut Bedroom lahendus tagab päeval kuni 5°C jahedama ning öösel kuni 1°C soojema sisekliima, tänu millele ei hakka sillerdav hommikupäike und segama.
• Suur eeskoda on piisavalt ruumikas, et mahutada mugavalt ära söögilaud ja toolid, pakkudes seejuures ka ohtralt valgust ja privaatsust tänu suurtele PVC akendele.
• Välistelk - tulekindla töötlusega polüuretaankattega polüester.
• Sisetelk vetthülgava töötlusega hingavast puuvillasest kangast.
• Lihtsamaks sisse - ja väljapääsuks on telgil kõrge uks, millel on spetsiaalne lukuga allalastav sektsioon, et muuta telgipõrand sisenemise kohas täiesti tasaseks, tagades selliselt ratastoolidele ja pereliikmetele mugavama sissepääsu.
• Põrand täisintegreeritud ning keevistega polüetüleenist.
• Teibitud õmblused välistelgil.
• Sisetelk riputatakse kaartele aasadega.
• Välistelgi uksel on tõhus sääsevõrk.
• Sisetelki on võimalik muuta tekstiilist seina abil kaheks magamiskambriks.
• Ventilatsiooniavaused.
• Pingutusnöörid Multi Pointsüsteemiga - ühtlasem ja tuulekindlam pingutamine.
• Sisetelgi ees taskud ja laterna konks laes.
• Terasest maavaiad
• Suur sangadega pakkekott.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.