Motoroller Romet White City 125 cc 992999943

Motoroller Romet White City 125 cc 992999943 Romet

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1799 €
1999 €
Säästad 200 €
-10%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Romet White City motoroller aitab sul vallutada linnaruumi helikiirusel. Uusimad tehnilised lahendused kindlustavad töökindluse ning moodne disain sobitub suurepäraselt suurlinna dünaamika ja elegantsiga. City rolleril on suure diameetriga rehvid, mis pakuvad maapinnaga head haarduvust. Suuremad rattad on paremad ka mugavuse ja ohutuse seisukohalt. Moodne ja ökonoomne mootor muudab rolleri kergesti käsitsetavaks ning ei tarbi ülemäära palju kütust.

Väljalaske aasta: 2017
Mootor: 1-silindriline, 4-taktiline, õhkjahutusega
Maksimaalne kiirus: 86 km/h
Maksimaalne võimsus: 9 hobujõudu
Alumiiniumist veljed
Mõõdud: 2040 x 700 x 1130 mm
Mootori töömaht: 124.6 ccm
Ülekanne: variaator (CVT)
Käivitus: elektriline, jalgstarter
Pidurid ees/taga: ketas/ketas

Hnilised andmed:
Võimsus: 6.7 kW
Mootori taktide arv: 4-taktiline
Mootori jahutussüsteem: õhkjahutus
Jõuülekanne: variaator
Max kiirus: 86 km/h
Mootori töömaht: 125 cm3
Mõõdud ja kaal: pikkus 204 cm, kõrgus 113 cm, laius 70 cm

TÄHTIS INFO!
Enne mootorsõiduki ARK-i registreerima minemist võtke ühendust Hansaposti klienditeenindusega (tel. 6115511). Hansapost peab enne mootorsõiduki registreerimist kliendi nimele saatma digitaalselt allkirjastatud kliendi isikukoodi ja VIN koodiga volituse ARK-i.
Mootorsõiduki CERTIFICATE OF CONFIRMITY (COC) ehk vastavustunnus on mootorsõidukiga kaasa pandud.
COC on vajalik dokument mootorsõiduki registreerimisel ARK-s.
ARK-i sõidukit registreerima minnes on vajalik kaasa võtta COC ja mootorsõiduk.

NB! Palume registreerida roller ARK´is kauba kättesaamisest ühe kuu jooksul.
Küsimuste korral palume koheselt ühendust võtta Hansaposti klienditeenindusega tel. 611 5511

Spetsifikatsioonid

tumehall

Alumiinium

17"

3

26"

16

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.