Roller Router Bassa, must-punane 992999947

Roller Router Bassa, must-punane 992999947 Romet

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
949 €
1199 €
Säästad 250 €
-21%
Vaba aeg Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Rometi mootorrattad ja mopeedid – turvalised, sobivad nii algajale kui kogenud sõitjale!

Romet mootorrattad – võti mootorrataste maailma! Rometi mootorrattad ja mopeedid on turvalised. Väikese võimsusega mootorid ja piiratud tippkiirus võimaldavad sõitu ka ilma mootorrattalubadeta

Kvaliteetne, heade tehniliste näitajatega ja stiilne roller Router Bassa igapleva transpordiks! Router Bassa on ökonoomse 4 taktilise mootoriga kvaliteetne ja vastupidav motoroller

Mootor 1 silinder 4 taktiline õhkjahutusega
Rehvimõõt 10“
Võimsus 49 ccm
Maksimaalne kiirus 45 km / h
Elektriline starter
Pidurid: ees ketas, / tagatrummel
Mõõtmed 167 cm x 74 cm x 114,5 cm
Võimsus 2,2 kw
Kaal 80 kg.

TÄHTIS INFO!
Enne mootorsõiduki ARK-i registreerima minemist võtke ühendust Hansaposti klienditeenindusega (tel. 6115511). Hansapost peab enne mootorsõiduki registreerimist kliendi nimele saatma digitaalselt allkirjastatud kliendi isikukoodi ja VIN koodiga volituse ARK-i.
Mootorsõiduki CERTIFICATE OF CONFIRMITY (COC) ehk vastavustunnus on mootorsõidukiga kaasa pandud.
COC on vajalik dokument mootorsõiduki registreerimisel ARK-s.
ARK-i sõidukit registreerima minnes on vajalik kaasa võtta COC ja mootorsõiduk.

NB! Palume registreerida roller ARK´is kauba kättesaamisest ühe kuu jooksul.
Küsimuste korral palume koheselt ühendust võtta Hansaposti klienditeenindusega tel. 611 5511

Spetsifikatsioonid

167.0 cm

114.5 cm

74.0 cm

Vaba aeg, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.