Batuut N1 + kingituseks välimine turvavõrk ja redel d. 366 cm 991998303

Batuut N1 + kingituseks välimine turvavõrk ja redel d. 366 cm 991998303 N1

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
179 €
349 €
Säästad 170 €
-49%
Vaba aeg Öömüük Kuupakkumine Parima hinna garantii Lõpumüük



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hüppamine on lahe – see on fakt! See on ka hea ning nauditav treening sõprade seltsis, aitab tugevdada lihaseid ning kasvatada võhma.

Batuut N1 diameetriga 366 cm, KINGITUSEKS välimine turvavõrk väärtusega 24,99€ ja ja redel väärtusega 14,99€!

Kaasas ankrute komplekt batuudi kinnitamiseks

Batuutide omadused:
• Batuudi raam on valmistatud karastatud terasest, mis peab vastu mitu hooaega
• Matt on valmistatud polüpropüleenist, mis on vastupidav ka suurtel koormustel, niiskuse ja päikesevalguse korral
• 3 püsivat jalga on disainitud nii, et nad hoiaksid batuuti hüppamise ajal võimalikult stabiilsena
• Turvavõrk on valmistatud kvaliteetsest nailonmaterjalist.
• Maksimaalne kandevõime - 120 kg
• Batuudi diameetrid on 366 cm
Raami kõrgus 80 cm
Võrgu postide kõrgus 1,8 m

Batuudid on täiesti ohutud, vastavad Euroopa (TÜV ja EN 957) normidele.

Pakendatud 3 kasti
152x49x19cm 29/31kgs
110x40x20cm 29/31kgs
31x17x15cm 8/9kgs

NB! Tugevate tuuleiilide ja muude ilmastikuoludest tingitud kahjustuste vältimiseks kinnitage palun batuut ankrute abil tugevasti maa külge. Vajadusel kasutage ka lisakinnitusi (näiteks nöörid). Oma vara me saame kaitsta tagades neile lisaturvalisuse. Tootja ega Hansapost OÜ ei saa vastutada ilmastikutingimustest või muudest kõrvalistest asjaoludest tingitud kahjude eest.

Spetsifikatsioonid

66.0 kg

Vaba aeg, Öömüük, Kuupakkumine, Parima hinna garantii, Lõpumüük

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.