#GRETE_SMUUTID, GRETE KLEIN 999877128

#GRETE_SMUUTID, GRETE KLEIN 999877128

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
14,16 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Hoiad käes Grete Kleini smuuti/fänniraamatut, mis sisaldab 20 Grete lemmikut smuuti retsepti ja tema kommentaare eelistuste ja toitumisharjumuste kohta. 

Olen eluaeg armastanud värskeid puu- ja juurvilju ning marju.
Minu kõige erksamad mälestused värskete saadustega jäävad aega, mil meie perel oli suvila Saaremaal, ning oma aiamaaoligi mu lemmikosa selle juures. Hommikusöögiks otse peenralt nopitud maasikad – mis saaks veel parem olla?
Värsked smuutid on tõelised energiaallikad, mida tarbides olen harvem haige, tunnen vähem väsimust ning kokkuvõttes jõuan ka palju rohkem.
Mulle meeldib, et smuutit tehes saab kokku segada nii vanaema aiasaadusi kui ka kaugeid eksootilisi vilju.
Siin raamatus tutvustan natuke keerulisemaid smuutisid, aga ka ülilihtsaid ja – mis peamine – need kõik valmivad üks,kaks, kolm ehk ülikiirelt. Otse loomulikult võib retseptidegalõputult eksperimenteerida!
Enamik nende smuutide koostisosi on saadaval tavalises supermarketis või turul. Mõned üksikud komponendid leiad lähimast ökopoest. Kogusin seekord kaante vahele oma kõigekõigelemmikumad retseptid, millega saab hakkama igaüks, kellel on kodus blender.
Loodan, et siit leiab oma soosiku nii minu väike fänn kui ka tema ema ja isa.
Ja loomulikult – ära siis unusta oma smuutipilti ka Instagramis jagada!
Cheers!


Spetsifikatsioonid

GRETE KLEIN

Kõva köide

Eestikeelne

48

2016

0.235 kg

0.216 cm

0.153 cm

0.008999999999999999

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.