LIHTNE JA TERVISLIK. 60+ KOKARAAMAT, SIRJE REKKOR 890308029

LIHTNE JA TERVISLIK. 60+ KOKARAAMAT, SIRJE REKKOR 890308029

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,34 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

„Lihtne ja tervislik“ kokaraamat on sündinud ajakirja 60+ lugejate tahtel, kes võtsid alates 2016. aasta jaanuarist vaimustunult vastu tunnustatud koka ja õppejõu Sirje Rekkori köögijutud ja väga hästi töötavad retseptid.
Raamatus on mõnusaid hiliseid hommikusööke, toitvaid lõunasööke, kergeid õhtusööke, ideid, mida pakkuda, kui sõbrad tulevad külla, aga ka hoidiseid ja küpsetisi.
Väärikas eas on ülioluline toidu, liikumise ja positiivse mõtlemise kooskõla. Autor jagab juhiseid ja retsepte õigeks, tasakaalustatud toitumiseks.
Kõige lihtsamalt öeldes on tervislik ja tasakaalustatud meie organismile vajalikke toitaineid õiges vahekorras sisaldav toit. Seda, millised on vajalikud toitained, oskab iga koolijüts üles lugeda. Eakamad inimesed teevad oma valiku sageli kas rahakoti või uskumuste järgi, kuid üha sagedamini järgitakse teadlikult tasakaalustatud toitumise põhimõtteid.
Kui koostame nädala menüü, teeme selle järgi ostunimekirja, viidame veidi rohkem aega poeriiulite vahel ja uurime toiduainete pakenditelt toitainesisaldust, valime vähema rasva ja soolaga toiduaineid, paneme poekorvi enam värvilisi köögi- ja puuvilju, siis oleme juba päris palju enda ja oma pere tervise heaks teinud. Kui pöörame veidi enam tähelepanu sellelegi, et roogadel oleksid kergemad ja energiavaesemad lisandid ja kastmed, võime juba julgelt rinna ette ajada, sest oleme oma perega teel parema tervise poole. Ja kui õnnestub pärast lõuna- või õhtusööki ennast ja lähedasi õue kõndima või muul viisil liikuma meelitada, oleme juba peaaegu kõik endast oleneva teinud.
Lihtsalt valmistatavad road on esitatud moekalt koos kõnekate fotodega.


Spetsifikatsioonid

SIRJE REKKOR

Kõva köide

Eestikeelne

144

2018

0.459 kg

0.246 cm

0.174 cm

0.016

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.