KAEVANDUS, ANTTI TUOMAINEN 999890333

KAEVANDUS, ANTTI TUOMAINEN 999890333

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,79 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lumisel jaanuaripäeval asub uuriv ajakirjanik Janne Vuori selgitama tõde kaevanduse kohta, mille ebaseaduslik tegevus on põhjustanud ökokatastroofi Põhja-Soome väikelinnas. Kui aga kaevanduse juhatuse liikmed üksteise järel müstilistel asjaoludel surevad, mõistab ta, et seisab silmitsi ohtliku vastasega, kes ei peatu millegi ees. Kas jõuab ta tõe jälile enne, kui on liiga hilja? Kas ka Janne ja tema pere elu on ohus, kui ta ei lõpeta oma uurimistööd? Ootamatult kohtub Janne oma isaga, kes saabub üle kolmekümne aasta Helsingisse. Miks isa omal ajal lahkus, miks tuli nüüd tagasi ja millega on ta kõik need aastad tegelenud? „Kaevandus” on haarav põnevik ahnusest ja saladustest, veresidemeist ja veretöist, mõrvast ja andeksandmisest. See on isa ja poja, kahe otsusekindla mehe ja ühe ebatavalise perekonna lugu. Lugu sellest, kuidas mineviku saladused võivad mõjutada meie elu kõige ootamatumal moel.

Spetsifikatsioonid

ANTTI TUOMAINEN

Pehme köide

EESTI RAAMAT

Eestikeelne

224

2016

0.236 kg

0.2 cm

0.14 cm

0.017

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.