KARU-AABITS, MILVI ROOSLEHT 890519803

KARU-AABITS, MILVI ROOSLEHT 890519803

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
5,84 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Karu-aabits on klassikaks muutunud aabits, mille abil on Eesti lapsed lugema õppinud juba nelikümmend aastat. Lihtsate tekstide ja haaravate piltide tõttu kasutatakse seda nii lasteaedades kui ka kodudes. Lastevanematele ja lasteaiakasvatajatele mõeldes on Karu-aabitsasse lisatud ka metoodilised juhised lapse lugemisvalmiduse arendamiseks. Aja jooksul on eesti keele õpetamise metoodika muutunud ja seetõttu on muutunud ka Karu-aabitsa metoodiline osa. Vastavalt koolieelse lasteasutuse riiklikule õppekavale käsitletakse häälikuid uut moodi – lühikese, pika ja ülipika hääliku asemel räägitakse ainult lühikesest ja pikast häälikust. Kogenud alushariduse teoreetikud Lilian Kivi ja Milvi Roosleht on metoodilisi juhendeid nii kaasajastanud, et sealt leiavad sobivaid soovitusi nii lasteaiaõpetajad kui ka lastevanemad. Kaasajastamisele asudes küsitles kirjastus lasteaiaõpetajaid nende muljete ja soovide osas ja sai väga asjalikku ja peamiselt Karu-aabitsat kiitvat tagasisidet.

Spetsifikatsioonid

MILVI ROOSLEHT

Kõva köide

Eestikeelne

102

2016

0.328 kg

0.222 cm

0.17 cm

0.01

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.