LISAMATERJAL EESTI KEELE KUI VÕÕRKEELE ÕPPIMISEKS TASEMELE A2, ELINA PEIAL 890926240

LISAMATERJAL EESTI KEELE KUI VÕÕRKEELE ÕPPIMISEKS TASEMELE A2, ELINA PEIAL 890926240

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
9,12 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЙ МАТЕРИАЛ ПО ИЗУЧЕНИЮ ЭСТОНСКОГОЯЗЫКА КАК ИНОСТРАННОГО ДЛЯ УРОВНЯ A2Kogumik koosneb neljast teemast: minu tööpäev, kodu- ja aiatööd, lemmikoomad ja kodu. Materjal on mõeldud nii vene keele baasil A2 kursuse mitmekesistamiseks kui ka iseseisvaks õppimiseks.On antud mitu näidist, mis aitavad koostada igapäevaseid teateid ja kirju nagu näiteks kutse sünnipäevale ja kontserdile, teade kaotatud eseme kohta, oma uuest tööst ja korteri remondist. Tekstide pikkus ja harjutuste tüüp vastavad A2-taseme nõudmistele.Lisadena on toodud 130 kõige sagedamini kasutatavat/esinevat tegusõna oleviku ja lihtmineviku vormides, mis on keele omandamise aluseks.Сборник включает четыре темы: рабочий день, работа по дому и в саду, домашние животные и дом. Материал предназначен в качестве дополнения к курсу эстонского языка уровня А2 на базе русского, а также для самостоятельного изучения.Даны образцы сообщений и писем, помогающие составить приглашение на день рождения или концерт, составить письмо о новом месте работы, ремонте, а также объявление о потере сумки или кошелька.Длина текстов и типы упражнений соответствуют требованиям уровня А2. При выборе тем автор исходил из потребностей использования языка в повседневной жизни.В приложении приведены часто встречающиеся 130 глаголов в настоящем и пошедшем времени, являющиеся основой языка.

Spetsifikatsioonid

0.15 kg

0.297 cm

0.21 cm

0.003

ELINA PEIAL

Pehme köide

32

2020

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.