HINGEST AUS, KAIDI LAUR 890882235

HINGEST AUS, KAIDI LAUR 890882235

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
20,89 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kui su just üles ehitatud elu kokku kukub, on sul kaks võimalust: teha nägu, et kõik jätkub vanaviisi, või siis muutusega kaasa minna.

Elu on muutuste ahel. Kõik meie ümber ja sees muutub, kasvab ja liigub. Vahel võib tunduda, et oleme üksi suures ja kõledas maailmas. Kipume uskuma valesid, mis takistavad meil jõudmast oma potentsiaalini, sest arvame olevat katkised, valed või ebapiisavad. Usume kõiksugu jama, kuidas peaksime ja ei tohiks käituda, ning teiste tarkusi kuulates kaotame tasapisi ühenduse sellega, kes tegelikult oleme.

Me peaksime oma elud tagasi võtma. Tundma rõõmu, rahu, näitama keskmist sõrme hirmule olla teiste poolt arvustatud ja julgema olla me ised, ebatäiuslikuna täiuslikud. See raamat aitab sind sel teel. Võib-olla natuke. Võib-olla päris palju. Aga üsna kindlalt aitab, kui sa lubad.

Sa ei ole üksi. Oleme sarnasemad, kui arvame. Võid võtta seda raamatut kui uut parimat sõpra, kellega koos üks sügav hingetõmme teha, tundmatusse hüpata ning sealt julgema ja ehedamana välja tulla.

Kaidi Laur on praktiseeriv terapeut, aimekirjanik, blogija, turundusjuht, koolitaja, joogaõpetaja, stuudio City Yoga üks omanikest ning unistajast tervemõistuslik hedonist. Ta on raamatu „Hingest rahul“ ja samanimelise üle 18 000 jälgijaga blogi autor ning virtuaalajakirja „Edasi“ üks enimjagatud kirjutajaid. Tema töid ja mõtisklusi inspireerivad inimesed ja suhted enda ning ümbritsevaga. Inimeseks olemisest, suhetest ja väljakutsetest ta kirjutabki, püüdes leida vastuseid ka suurtele küsimustele, näiteks: „Mis on minu tõde?“, “Kes ma olen?”. Hingest ausa raamatu kirjutas ta sellepärast, et vajas ise selle lugemist.

Spetsifikatsioonid

KAIDI LAUR

Pehme köide

Eestikeelne

276

2019

0.548 kg

0.2 cm

0.159 cm

0.02

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.