MINU MÕISTUS ON OTSAS!, ISABELLE FILLIOZAT 890384455

MINU MÕISTUS ON OTSAS!, ISABELLE FILLIOZAT 890384455

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
15,77 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kuidas tulla toime lapse jonni, nutu ja vihapursetega vanuses 1—5 aastat

Vaimuka, targa ja praktilise kasvatusraamatu teema on tuttav kõigi 1—5-aastaste laste vanematele: põngerjate tüütud kapriisid, nutu- jonni- ja raevuhood.

Teie laps keeldub hommikul pükse jalga panemast. Ta korraldab poes piinlikke stseene, ta töinab iga pisiasja pärast. Ta teeb täpselt seda, mida te hetk tagasi keelasite, ise teile silma sisse vaadates. Ta esitab teile kakskümmend korda järjest ühe ja sama küsimuse … Tõepoolest, vahel on tunne, et lapsed üritavad oma vanemaid meelega hulluks ajada.

„Minu mõistus on otsas. Ma olen proovinud kõike, aga miski ei aita!“ Raamatu autor, tuntud prantsuse lastepsühholoog ja terapeut Isabelle Filliozat näeb, et paljud vanemad kulutavad oma akud tühjaks laste igapäevaseid kriise lahendades. Raamatus tuleb ta vanematele appi, seletades, mis toimub kriiside ajal lapse ajus ja mis võib põhjustada probleemse käitumise. Igale probleemile soovitab ta lahenduse, mis ei kustutaks lihtsalt tulekahju, vaid aitaks lapsel kasvada iseseisvaks ja vastutustundlikuks täiskasvanuks.

Autori ja kunstniku suurepärases koostöös on need soovitused saanud peaaegu koomiksi vormi. Nii jäävad nõuanded hästi meelde ja lugejalgi on ehk kergem taluda avastust, et ta on mõnikord kurjustanud lapsega päris ilmaasjata.

Samalt autorilt on ilmunud samas võtmes raamatud ka vanustest 6–11 ja 12–17. Kolm raamatut kokku annavad vanematele suurepärased empaatilised suhtlemisjuhised lapse igaks eluaastaks kuni täiskasvanuks saamiseni. 


Spetsifikatsioonid

ISABELLE FILLIOZAT

Kõva köide

Eestikeelne

176

2018

0.337 kg

0.206 cm

0.166 cm

0.019

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.