SUUR O. ORGASMI TEEJUHT, MARJA KIHLSTRÖM 890792672

SUUR O. ORGASMI TEEJUHT, MARJA KIHLSTRÖM 890792672

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,04 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Meenutagem tüüpilist filmidest nähtud stseeni: naine ja mees sulanduvad kirehoos, mees tungib ilma mingi eelmänguta hetkega erutunud naisesse ning kõigest paariminutilise suguühte ajal saavad nad ähkides just täpselt samal ajal orgasmi…

Tegelikkus ei ole aga kaugeltki selline ning kahjuks kannatab enamik naisi mingil eluetapil üht või teist laadi orgasmiprobleemide all. Kuid seks on üks elu maiuspalu, seepärast tasub seda õppida ja harjutada nii üksinda kui ka koos partneriga. Orgasmidel on paarisuhtele märkimisväärne mõju ja kõikidele probleemidele on võimalik lahendusi leida.

Kogemustega seksuaalterapeut MARJA KIHLSTRÖM on koondanud sellesse raamatusse praktilisi ja kasulikke nõuandeid ning tavaliste naiste kogemusi, mida enam kui sada julget meest ja naist raamatu koostamisel temaga jagasid.

MARJA KIHLSTRÖM (sünd 1985) on tuntud ja tunnustatud Soome seksuaalterapeut, kes peab populaarset blogi „Puhu muru“ („Räägi, kallis“) ja juhib ka telesaadet. Marja tundeline ja mõistev viis rääkida seksuaalsusest innustab lugejaid ennast armastama ja oma keha nautima. Tema raamat „Iso O – Matkaopas huipulle“ sai Soomes ruttu menukaks, sellest on ilmunud juba mitu kordustrükki ning nüüdseks raamatu lisana ka praktiline töövihik.

Spetsifikatsioonid

MARJA KIHLSTRÖM

Pehme köide

Eestikeelne

248

2019

0.315 kg

0.21 cm

0.136 cm

0.02

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.