SÜÜES SALEDAKS , SIGNESSA KALMUS 890520959

SÜÜES SALEDAKS , SIGNESSA KALMUS 890520959

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
12,87 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Õpi oma keha kuulama ja armastama, sest sina ja keha olete ju koos kogu elu – sünnist surmani!

Parim dieet on see, mida inimene suudab pikaajaliselt jälgida ning millel ei ole lõpptähtaega. Sageli unustatakse, et tegelik edu põhineb meie igapäevastel harjumustel ja teadmistel. Toituda tuleks mitte vaid täiskõhutunde pärast, vaid selleks, et kogu organism saaks vajaliku eluspüsimiseks, et olla terve ja nautida elu pikalt. Keha heaolust ja tervisest sõltub meie elu, areng ja looming. Oma keha kuulates, teda armastades ja tema eest hoolitsedes saab keha funktsioneerida laitmatult, et sina saaksid segamatult teha seda, mida sa oled tulnud siia maailma tegema.

Paljud arvavad, et tervislik toitumine on murunäksimine, paljust loobumine, suur näljatunne jne. Tegelikult on see tasakaalustatud toitumine, mille sisu on selles, et iga toidukord sisaldab vajalikke valke, süsivesikuid, rasvu, mineraale ja vitamiine. Mina olen seda meelt, et kui igapäevane menüü on tasakaalus, ei pea millestki loobuma. Süüa võib kõike, aga peab teadma, kunas, kui palju ja millega koos.

Kaalulangetamine on umbes 90% kinni toitumises ja igasugune liikumine on boonus. Ideaalis peaks ennast liigutama tunni päevas, olgu selleks jõusaal, jalutamine või kepikõnd. Treenida on vaja selleks, et saada tagasi nahaalune kude.

Signessa Kalmus on toitumisnõustaja ja personaaltreener, kelle juhitud Facebooki grupis „Süües saledaks“ on üle 37 000 järgija. Aastatel 1999–2013 tegeles Signessa aktiivselt fitnessiga. Ta on mitmekordne Eesti ja Baltimaade meister ning MM-il saavutanud 4. koha.


Spetsifikatsioonid

0.383 kg

0.216 cm

0.152 cm

0.015

SIGNESSA KALMUS

144

2017

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.