SA OLED ALATI KOHAL. TEADVELOLEKU MEDITATSIOON IGAPÄEVAELUS, JON KABAT-ZINN 999898273

SA OLED ALATI KOHAL. TEADVELOLEKU MEDITATSIOON IGAPÄEVAELUS, JON KABAT-ZINN 999898273

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
17,96 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kui raamat „Sa oled alati kohal...“ 1994. aastal esimest korda ilmus, poleks keegi osanud ennustada, et sellest kujuneb menuk, mida müüakse kümne aasta jooksul ligi miljon eksemplari. See juba klassikaline meditatsiooni ja kohaloleku tuuma selgitav teos on kõnetanud nii neid, kes alles alustavad mediteerimist, kui ka pikaaegseid praktiseerijaid ning kõiki, keda huvitab teadlik elamine ja teadlikkus ise. Autorile oli raamatut kirjutades oluline, et meditatsiooni praktiseerimist ei mõistetaks kui mingite „nabajõllitajate, pilvedes hõljujate, müstikute või sektiliikmete“ pärusmaad. Meditatsioon on talle kõigest aktiivse tähelepanemise, oma südamehääle kuulamise ja õppimise kunst, mis võib aidata elu täielikumalt nautida ning leida tervemõistuslik ja harmooniline tee iseendani. Jon Kabat-Zinn on teadlane, kirjanik ja meditatsiooniõpetaja. Ta on Massachusettsi ülikooli meditsiinikooli emeriitprofessor. Tema teedrajavad uurimused kroonilise valu või stressist tingitud tervisehäirete leevendamisest meditatsiooni abil on pälvinud mitmeid auhindu ning aidanud kaasa meditatsioonitehnikate kaasamisele meditsiinis ja psühholoogias. Neid tehnikaid rakendatakse laialdaselt nii koolides, vanglates kui ka professionaalses spordis.

Spetsifikatsioonid

JON KABAT-ZINN

Pehme köide

VARRAK

Eestikeelne

248

2015

0.322 kg

0.206 cm

0.135 cm

0.023

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.