KUI SUURTÜKID PAUKUSID LIIVIMAAL, TOOMAS BOLTOWSKY 890951448

KUI SUURTÜKID PAUKUSID LIIVIMAAL, TOOMAS BOLTOWSKY 890951448

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
17,09 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Russowi ja Renneri kroonikad – kaks Vana-Liivimaa ajaloo põhiallikat – kirjeldavad värvikalt Liivi sõja sündmusi, poliitilist tausta ning ka sõjasündmusi 1558-1583. Käesolev raamat keskendubki mõlema krooniku ülestähendustele sõjategevusest Liivimaal, kus kohalike sõjameeste kõrval paugutasid püsse ja kahureid koos kohalike sõjameestega ka Moskoovia suurvürstid, Rootsi kuninga ning Poola-Leedu aadlivabariigi võitlejad. Russow ja Renner kirjeldavad sõjasündmusi üsna üksikasjalikult, pöörates seejuures suurt tähelepanu tulirelvadele, mida neilt kui eraisikutelt esmapilgul ei oskaks oodatagi. Nad teevad seda pealegi maneeris, mis eeldas ka tollaselt lugejalt sama head kursisolekut nii sõjaasjanduse kui relvastusega. Siit järeldame, et Vana-Liivimaal oli tulirelvade arengutase väga kõrge, jäämata üheski aspektis maha eesrindlikest Euroopa riikidest. Me teame, et suurtükke ja arkebuuse valmistati kohalikes arsenalides suurtes kogustes ja hea kvaliteediga, vastavalt Saksa standarditele. Ka Liivi sõja lahingutes ja piiramistes oli tulirelvadel suur tähtsus. Mitte ühtki lahingut või piiramist ei võetud ette ilma nendeta. Suurtükitulega vallutati Liivimaa kindlused vähese verega. Kaks korda kihutati Tallinna piiravad moskoviidid suurtükitulega linnast eemale. Liivi sõda oli XVI sajandi moodne sõda, kus tulirelv oli tähtsam traditsioonilisest külmrelvast.

Spetsifikatsioonid

TOOMAS BOLTOWSKY

Pehme köide

Eestikeelne

80

2020

0.233 kg

0.235 cm

0.18 cm

0.06

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.