ELU KUI MÄNG. MIKROFONI, SÜSTA, SÜSTLAGA, SÜSTLATA, 890369455

ELU KUI MÄNG. MIKROFONI, SÜSTA, SÜSTLAGA, SÜSTLATA, 890369455

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
10,83 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Kui Valdo Pant oli seljataha jätnud kaheksateistkümnenda eluaasta, sosistati - elada on jäänud paar kuud. Rohkem ei suudetud ennustada. Nagu ennustamisega ikka - eksimine on inimlik.Möödus 30 aastat perutavat loometeed, kus ere andetäht ja enneolematu töökus andsid meie kultuurilukku mitmekülgse, uudse nägemusega raadioreporteri, rikka maailmaga telekommentaatori, särava ja emotsionaalse saatejuhi-reporteri, meisterliku publitsisti ja filmilooja, kelle looming tutvustas Eestit ja eestimaalast kümnetes-sadades riikides.Meil on võimalus käia tükati tema eluteed pidi, abiks agendad, töömärkmikud, kalendaariumid. See ehe allikas aitab ehk paremini mõista möödaniku karmi olelusvõitlust ja inimesi selles võitluses. Olles pidevate elumere lainete, tormise ja tuulte küüsis, oli tema eluõpe lihtne - jutustada inimestele inimestest inimlikult, luua lapitekk meie sünnimaast kõigile mõistetavas värvide keeles.Valdo Pandi loomevaramut sirvis Voldemar Lindström.

Spetsifikatsioonid

0.214 kg

0.245 cm

0.17 cm

0.005

Pehme köide

Eestikeelne

105

2018

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.