ÜLESANDEGA ÜLE LAHE. PROPAGANDA MITU NÄGU, PEKKA LEHTONEN 999902959

ÜLESANDEGA ÜLE LAHE. PROPAGANDA MITU NÄGU, PEKKA LEHTONEN 999902959

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
4,99 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pekka Lehtonen töötas aastakümneid ajalehe Kansan Uutiset korrespondendina Berliinis, Varssavis, Moskvas ja Tallinnas, tehes samal ajal kaastööd ka teistele uudistekanalitele. Nüüdseks on pika ajakirjanikukarjääriga Lehtonen pensionil.

1960. aastatel elas Tallinnas viis soomlast, üks neist noor Lehtonen, kes töötas Eesti Raadio soomekeelsete saadete toimetuses. Tema ülesanne oli kujundada Soome mõjutamiseks tehtav propaganda selliseks, et see kuulajaid veenaks.

Autor võrdleb poole sajandi tagust propagandat praegusega ning leiab, et tänapäeval üritatakse teisi riike ja nende kodanikke mõjutada mitu korda jõhkrama ja valelikuma propagandaga kui ükski propagandaraadio seda pool sajandit tagasi tegi. Ka on propaganda tegemise viisid varasematest palju tõhusamad, häbematumad ja vastutustundetumad

Oma raamatus viib toimetaja Lehtonen lugeja Eesti Raadio toimetusse, stuudiotesse ja kohvikusse, kus mõnikord lendas „kihisevalt“ kork juba hommikupoolikul. Kuidas käis töö Eesti Raadios? Kes olid need inimesed, kes saateid tegid, ja kuidas elati Nõukogude Eestis 1960. aastatel?

Raamatu „Ülesandega üle lahe“ tegevus lõpeb 1990. aastatega, kui Lehtonen oli keset Eesti iseseisvuse taastamisega seotud sündmuste keerist, tehes reportaaže hirmusegastest, kuid lootusrikastest päevadest.

Pekka Lehtoneni ”Ülesandega üle lahe” ei ole pelk mälestuste kogu. Eelkõige on see isiklikul kogemusel ja esmastel allikatel põhinev väärtuslik ajalooraamat ning samas ka osa 18. detsembril oma 90. juubelit tähistava Eesti raadio ajaloost.


Spetsifikatsioonid

PEKKA LEHTONEN

Pehme köide

Eestikeelne

224

2016

0.342 kg

0.224 cm

0.153 cm

0.018

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.