KODUTUNNE. ÄRGE JÄTKE MIND ÜKSI, 999949344

KODUTUNNE. ÄRGE JÄTKE MIND ÜKSI, 999949344

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
10,88 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Alguses oli sõna. Kodu. Tunne. Kodutunne.

Ainult eesti keeles on selline sõna, mis ütleb kõik.

Kasvõi selle kaudu, kuidas on siis, kui seda pole.

„Kodutundeta me jääme kodutuks,“ lauldakse „Nukitsamehe“ filmis Olav Ehala viisi järgi, jutustades kodutundest kui põhilisest kasvatusvahendist paharetist inimlapseks.

Selle erilise tunde järgi nime saanud saatesari toimib seitsmendat aastat eestimaalasi abistava üksusena. See kokkuhoidev meeskond jõuab inimesteni läbi nende endi, nende naabrite või muidu heasoovijate kutsete. Haiguse, õnnetuse või juhuste kokkulangemise tõttu on mõni inimene ja tema lähedased sattunud rohkem või vähem ajutisse hätta, millest väljapääsemiseks piisab sageli ülesehitavast tõukest – ja seda Kodutunne pakkuda soovibki. Inimväärikus ja usk, elujõud ja lootus taastuvad, jalule tõustes ei pea Kodutunde võrgustikku põimitud inimesed enam paigal marssima, vaid saavad uue hingamisega edasi minna.

Aastatega on Kodutunne kasvanud ka saatest kaugemale. Nüüd on olemas juba ka sama nimega tooted, mida valmistades ja ostes panustavad nii tootjad kui ka ostjad telesarja tagalasse. Tänu sellele pole tegu enam projektipõhise, vaid pideva ja turvalise ettevõtmisega.

Nii nagu telesaadet loovad erinevate erialade meistrid, on ka abistatud inimesed kõige erinevamate ametite ja taustadega. Kodutunde raamat moodustab ühe võimaliku koondportree meie Eestist. Ka meie rahva peaministri ja presidendi kodutunde lood on selles raamatus olemas. Lihtne ja ilus. Me kõik oleme inimesed.

Olgu meil õnne oma kodutunnet tajuda läbi selle, et ta ON, mitte läbi tema puudumise.


Spetsifikatsioonid

0.612 kg

0.216 cm

0.152 cm

0.019

Kõva köide

Eestikeelne

320

2016

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Itella SmartPOST
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.