MAAILM KUI TAHE JA KUJUTLUS, ARTHUR SCHOPENHAUER 890412828

MAAILM KUI TAHE JA KUJUTLUS, ARTHUR SCHOPENHAUER 890412828

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
85,41 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Arthur Schopenhauer (1788–1860) sündis Danzigis jõuka kaupmehe pojana. 

Tema ema Johanna oli omal ajal küllalt tuntud kirjanik, kes pidas Weimaris populaarset kirjanduslikku salongi ja käis tihedalt läbi Johann Wolfgang Goethega.Schopenhaueri filosoofia põhijooned võtsid kuju harukordselt varakult, kui ta kõigest 31-aastasena avaldas oma peateose “Maailm kui tahe ja kujutlus” (“Die Welt als Wille und Vorstellung”, 1819). Hiljem täpsustas, parandas ja täiendas ta teost ulatuslikult, lisades juurde terve uue köite.

Kõik Schopenhaueri hilisemad teosed ei ole mõeldud tema mõtlemise põhialuseid revideerima või ümber vaatama, vaid neid üksnes üksikasjadega täiendama ja erinevates suundades laiendama.1836. aastal ilmus “Tahtest looduses”, mis vaatleb arenevate loodusteaduste avastusi ning mõistab neid tema enda tahteteooria toetuse ja kinnitusena. 1841. aastal avaldati “Eetika kaks põhiprobleemi”, 1844. aastal aga “Maailm kui tahe ja kujutlus” teine, oluliselt täiendatud ja parandatud väljaanne. 1851. aastal järgnes mahukas kaheköiteline “Parerga ja Paralipomena”, mis sisaldab väiksemaid filosoofilisi kirjutisi. 1859. aastal nägi ilmavalgust “Maailm kui tahe ja kujutlus” kolmas, veelgi täiendatud ja uue eessõnaga varustatud väljaanne.

Raamatu väljaandmist on toetanud Eesti Kultuurkapital ja Postimees.


Spetsifikatsioonid

1.916 kg

0.215 cm

0.14 cm

0.004

ARTHUR SCHOPENHAUER

Eestikeelne

1720

2018

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.