VÄÄRKÄITUMINE. KÄITUMISÖKONOOMIKA TAGAMAAD, RICHARD H. THALER 890549235

VÄÄRKÄITUMINE. KÄITUMISÖKONOOMIKA TAGAMAAD, RICHARD H. THALER 890549235

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,43 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Forbesi aasta parim äriraamat.Economisti aasta parim majandus- ja äriraamat.Financial timesi ja McKinsey aasta parima äriraamatu nominent.Amazoni aasta parim äri- ja juhtimisraamat.Nobeli auhinna laureaat Richard H. Thaler on kogu oma karjääri vältel uurinud radikaalset eeldust, et majanduse keskne mõjutegur on inimene ‒ ennustatav ja vigu tegema kalduv indiviid. Thaleri haarav ja tihti lõbus raamat aitab tuua majanduse tagasi maa peale ‒ ja muuta meie arvamust nii iseendast kui ka maailmast.Traditsiooniline majandusteadus eeldab, et majanduses osalejad on ratsionaalsed. Thaler aga mõistis juba oma teadustee alguses, et tegelikud inimesed ei ole sellised robotid. Ükskõik, kas ostame endale kella, müüme korvpallipileteid või taotleme kodulaenu, ikka langeme kallutatuse ohvriks ja teeme otsuseid, mis hälbivad standarditest või majandusteadlaste eeldatud ratsionaalsusest. Teisisõnu, me väärkäitume. Ja mis veelgi tähtsam, meie väärkäitumisel on tagajärjed. Kui esialgu ei võtnud majandusteadlased inimeste väärkäitumist ja selle tagajärgi tõsiselt, siis nüüd on see uurimisvaldkond üks tähtsamaid, millele nii elus, äris kui ka poliitikas paremate otsuste tegemiseks loodetakse.Käitumisökonoomika isa Richard Thaler ühendab psühholoogiateaduse hiljutised avastused ning inimeste ajendite ja turukäitumise kohta kogutud praktilised teadmised. Kui majandus kohtub psühholoogiaga, on tulemused tihti nii tavainimeste, juhtide kui ka poliitikute jaoks ühtlasi põhjapanevad ja naljakad. Autor valgustab uuest küljest nii kodust eelarvet, telemänge, kui ka selliseid uusi ärisid nagu Uber.Raamat „Väärkäitumine“ näitab, kuidas inimeste valearvestuste uurimine võib aidata meid nii eraelus, äris kui ka poliitikas paremate otsusteni.Richard H. Thaler on Chicago ülikooli käitumis- ja majandusteaduse professor.

Spetsifikatsioonid

RICHARD H. THALER

Kõva köide

Eestikeelne

448

2018

0.62 kg

0.217 cm

0.153 cm

0.038

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.