Aktiivsusmonitor Polar Loop 2 , must 991993082

Aktiivsusmonitor Polar Loop 2 , must

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Aktiivsusmonitor Polar Loop 2 , must 991993082

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
79,95 €
129€
Säästad 49,05€
-38%



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Aktiivsusmonitor Polar Loop 2 , must

Polar Loop 2 on stiilne ja veekindel aktiivsusmonitor, mis paneb su liikuma. Igaühele, kes soovib oma aktiivsust ööpäevaringselt jälgida ning aktiivsusnormi saavutamiseks juhiseid saada.

Elegantne randmepael jälgib sinu igapäevast aktiivsust ja isegi und, et sind motiveerida ning juhendada parema tervise ja füüsilise vormi saavutamisel. Polar Loop-i aktiivsuslogi aitab püsida aktiivsena kogu päeva. Funktsioon „Kasu aktiivsusest“ annab tagasisidet igapäevase, -nädalase ja -kuise aktiivsuse kohta. Polar Loop näitab igapäevast aktiivsust, põletatud kaloreid, tehtud samme ja kellaaega. Tasuta nõuanded Polar Flow rakenduses ja veebiteenuses. Ühildub Polari Bluetooth Smart vööanduriga H7.

Polar Loop 2 funktsioonid ja tehnilised andmed:
•EnergyPointer - annab selged juhised kiiremini vormi jõudmiseks
•Passiivsushoiatus - tuletab iga 55 istutud minuti järel vibreerides meelde,
et on aeg end veidi liigutada, ja aitabteha igapäevaseid aktiivseid
puhkepause
•Nutikad teated - vibroalarm teavitab sissetulevatest kõnedest, sõnumitest ja
kalendri meeldetuletustest
•Nutikad kalorid - annab täpselt teada, kui palju sa kaloreid põletasid.
Individuaalne algoritm põhineb Sinu andmetel: kaalul, pikkusel, vanusel, sool
ja treeningu raskusel
•Uni - jälgib automaatselt une kestust ja kvaliteeti. Lisateavet unemustrite
kohta leiad Polar Flow veebiteenusest ja rakendusest
•Kasu aktiivsusest - see funktsioon jälgib Sinu aktiivsust kogu päeva, nädala ja
kuu vältel ning näitab, kuidas aktiivsus aitab Sul tervena püsida
•Südame löögisagedus - l/min
•Aktiivsuse eesmärk - seade näitab sulle, kui aktiivne oled päeva jooksul olnud,
ja annab praktilisi näpunäiteid päevase aktiivsuse sihi saavutamiseks. Samuti
jagab see sinu aktiivsuse viieks intensiivsustasemeks: puhkamine, istumine,
madal, keskmine ja kõrge
•Ööpäevaringne aktiivsuse jälgimine - ööpäevaringne aktiivsuse jälgimine
registreerib sinu igapäevast aktiivsust erinevatel intensiivsustasemetel
pidevalt: 24 tundi päevas, 7 päeva nädalas
•Sammud ja teepikkus - jälgib päeva jooksul tehtud samme ja teepikkust ,
võimaldades igapäevast aktiivsust väga lihtsalt reguleerida
•Treeningupäevik - päevik on saadaval Polari veebiteenuses
•Andmete ülekandmine
•LED-displei
•Aku eluiga - pideva kasutamise korral 5 päeva
•Kellaaeg (12/24 h)
•Veekindel - WR20


Polar Loob 2 komplekt sisaldab:
Aktiivsusmonitor Polar Loop 2
Spetsiaalne USB-kaabel
Tööriist kellarihma pandla nõelte eemaldamiseks
Alustamisjuhised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.