Spordikell Polar Vantage M, valge, S/M 890651090

Spordikell Polar Vantage M, valge, S/M 890651090 Polar

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Polar Vantage M spordikellas on ühendatud uusim sporditehnoloogia ja erakordselt kerge disain. Polar Vantage M mõõdab randmelt pulssi kasutades selleks uudset Polar Precision Prime anduri sünteestehnoloogiat. Tegemist on uuendusega, mis ühendab endas optilise pulsi mõõtmise ja nahakontakti kaudu mõõtmise. Tulemuseks on tõeliselt usaldusväärsed mõõtmisandmed, sest välistatud on igasugused pulsi signaali häirivad segajad.

Polar Flow rakendus võimaldab valida enam kui 130 spordiala vahel:
Võid näiteks määratleda individuaalse pulsivahemiku, kiirused või jõutsoonid ja valida, milliseid andmeid treeningu ajal kella numbrilaual kuvatakse. Polar Vantage M töötab sujuvalt koos Polar Flow'ga, mis korjab kokku kõik sinu treeningut, und ja aktiivsust puudutava info ja võimaldab seda jooksvalt jälgida. Nii on kõik sinu treeningandmed alati ühes kohas ja hõlpsalt kättesaadavad.

Aku tööiga treeningurežiimil: kuni 30 tundi

Kaal: 45g

Ekraan: värviline ekraan

GPS: jah

Vahetatavad kellarihmad: jah

Veekindlus: veekindel (WR30)

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

Digitaalne

Jah

Jah

Jah

Äratuskell, Kuupäev, Ringiajad, Stopper, Kellaaeg

30

0.045 kg

9.5 cm

4.6 cm

1.25 cm

4.6 cm

jooksuprogramm, tagasiside treeningust, une kestus ja kvaliteet, aktiivsuse jälgimine, aktiivsuse kokkuvõte, sammusageduse jälgimine randmelt, Polari füüsilise võimekuse test, ZonePointer näitab, kas oled eelmääratud või soovitud sihttsoonis, tagasi algusesse funktsioon juhib su lühimat võimalikku teed mööda tagasi alguspunkti, multisport treening, intervallitaimerid, ujumise andmed, Teeb video, näidates varasemaid treeninguradu ja võimaldab näha treeningukorra kõrghetki

230

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.