Thermo speed 120 kapslit 991996518

Thermo speed 120 kapslit 991996518

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €
27,95 €
Säästad 8,00 €
-29%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Thermo Speed Extreme on efektiivne rasvapõletaja, mis sisaldab kõiki enamkasutatud, uuritud ja efektiivseid koostisosasid nagu rohelise tee ekstrakt, tsitruseliste ekstrakt, guaraana ja kofeiin. Lisatud populaarne imendumise parandaja musta pipra ekstrakt Bioperine® ja ekstrakogus türosiini. Roheline tee on tuntud antioksüdant, mis neutraliseerib kehas tekkivaid vabu radikaale, mis kahjustavad rakke. Rohelises tees leiduvad EGCG-katekiinid suurendavad keha termogeneesi (sooja tootmist); kiirendavad ainevahetust, mistõttu aitavad kehal põletada rohkem kaloreid. Roheline tee takistab rasvade ladestumist ja omab näljatunnet vähendavat efekti. Tänu diureetilistele omadustele aitab rohelise tee ekstrakt kehast välja viia üleliigse vee. Roheline tee on näidanud tulemust ka süsivesikute ainevahetuse reguleerimisel: süsivesikute aeglasema vabanemise tulemusena väldime veresuhkru kõikumist ja keharasva sünteesi. Madalam veresuhkur vähendab isu ja kontrollimatuid söögihoogusid. Kasutamine: 1 kapsel 2 korda päevas – pool tundi enne hommiku- ja lõunasööki. Toode on mõeldud täiskasvanutele toidulisandiks. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Ärge ületage soovituslikku päevast kogust. Toidulisandid ei ole mõeldud asendama tervislikku ja tasakaalustatud toitumist. Ei sobi rasedatele, rinnaga imetajatele, hüpertoonikutele ning südamehaigetele. Koostis: Türosiin, rohelise tee ekstrakt, mõru apelsini koore ekstrakt, guaraana ekstrakt, anhüdreeritud kofeiin, musta pipra ekstrakt, täiteaine mikrokristalne tselluloos, paakumisvastane aine magneesiumstearaat, kapsel – želatiin.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.