Frantsila lavendel 10ml 890341083

Frantsila lavendel 10ml 890341083

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
11,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Frantsila lavendli eeterlik õli
Lavendlit nimetatakse eeterlike õlide emaks.

Frantsila lavendli eeterlik õli on õrn ja hooldav õli, mis sobib peaaegu kõigeks. Tasakaalustab muutlikku meelt ning soodustab rahulikku ja sügavat und. Vabastab lihaspingetest ja omab valuvaigistavat toimet. Lavendel on enim kasutatud eeterlik õli nahalöövete ja põletuste hoolduseks. Vererõhku alandav. Ei soovita pikaajalist pidevat kasutamist, kui on madal vererõhk.

Lavendli õli on kõige populaarsem ja laialdaselt kasutatav õli, mis sobib igapäevaseks kasutamiseks. Seda peetakse valuvaigistavaks, antiseptiliseks, põletikuvastaseks, spasmide vastaseks, antibakteriaalseks, tervendavaks ja taastav toimega õliks.

Usutakse, et lavendliõli aitab vähendada kõrget vererõhku ja kontrollida südame tööd.

Ka igapäevases nahahoolduses hinnatakse lavedliõli väga selle puhatava, toitva ja nahka taastava omaduste poolest. Usutakse, et sellest on abi isegi mõningate nahahaiguste puhul nagu näiteks dermatiit, ekseem, psoriaas, akne jne.

Väga huvitav on kuidas Dr. René-Maurice Gattefossé avastas lavendliõli head omadused naha põletamise korral. Ta põletas laboris katset tehes oma käe, ning pani peale seda oma käe esimesse lähedal asuvasse vedelikku, milleks osutus juhuslikult lavendli eeterlikõli. Ta oli hiljem väga üllatunud kui kiiresti ja hästi paranes ta põletushaav, ning jättis järgi väga vähe arme.

Lisaks peetase lavendliõli üheks tugevamaks õliks, mis aitab rahustada ja tasakaalustada närvisüsteemi. omadustele on see üks närvisüsteemi. Ja psühholoogilised tingimused. Eriti sobivat see unetuse, depresiooni ja muude stressi tekitavate psühholoogiliste seisunditega.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.