Herrens Mark punase ristiku ekstrakt 1L ÖKO 890341419

Herrens Mark punase ristiku ekstrakt 1L ÖKO 890341419

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
26,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Herrens Mark  punase ristiku ekstrakt (mahe)
Herrens Mark  punase ristiku ekstrakt. Piimhappega fermenditud punase ristiku ekstraktil on tõestatud mõju naiste menopausiaegsete vaevuste (kuumahoogude) leevendamisel ja hormoonide tasakaalustamisel. Ristiku ekstrakt puhastab verd, tugevdab luustikku. Sisaldab lisaks salvei-, piparmündi-, sidrunmelissi ja võilille ekstrakte. Valmistatud Taanis.

Kasulikud omadused:

Teaduslikult tõestatud kuumahoogi vähendav toime.
Tugevdab kuiva või õhukest vaginaalset limaskesta.
Puhastab verd.
Piimhappega fermentimine muudab kergestiomastatavaks.
Patenditud toode.
Lihtne kasutada – ainult kaks korda päevas.
Sisaldab salvei, piparmündi, sidrunmelissi ja võilille ekstrakte.
Praktilises hügieenilises karpi pakitud kotis. Toode ei lagune ega oksüdeeru kasutamise ajal.
Soovitame alustada tugeva doosiga ning kasutada edasi vastavalt isiklikule vajadusele, 60–120 ml päevas.
Valmsitatud Herrens Markl talus kasvatatud värsketest taimedest.
Kvaliteetne mahetoode. Taani toiduohutusameti poolt kontrollitud.

Loe tootest põhjalikumalt SIIT.

120ml päevas. 2-3 nädala tarbimise järel, kui hakkate mõju tundma, 60-120ml päevas (vastavalt individuaalsetele vajadustele). Soovitame päevase doosi pooleks jagada ning võtta üks hommikul ja teine õhtul.

Spetsifikatsioonid

0.2 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.