Külma/kuuma padi 890341365

Külma/kuuma padi 890341365

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Külma/kuuma padi
Külmahooldus

Jahuta kompress (kott) külmkapis (max. -25C) n. 2 tundi. Külmahooldus on tõhus esmaabi venituste, rebestuste ja muljumiste korral. Vähendab valusid ning tursete ja hematoomi moodustumist.

Kuumahooldus

Soojenda kompressi (kotti) n. 10 minutit kuumas vees mikrolaineahjus või pliidil (max. + 80C). Soojendav kompress sobib selliste valude leevendamiseks, millega ei kaasne põletikku. Näiteks: lihaskrampide, lihaspingete ja lendva hoolduseks.

Kompressi (koti) soojendamine mikrolaineahjus

Kuna mikolaineahjud on oma tõhususelt erinevad, tuleb õige soojendamise temperatuur ja aeg määrata eraldi.

1. Levita kotis olev geel ühtlaselt laiali.
2. Kui kott on toatemperatuuril, siis kuumuta veeanumas keskmisel võimsusel umbes 30 sekundit. Korda 30 sekundi kaupa soojendamist, kuni soovitav temperatuur on saavutatud.
3. Kui kott on jääs, soojenda alguses kotti veeanumas 75 sekundit ja seejärel pea 75 sekundit pausi. Siis korda 30 sekundi kaupa soojendamist, kuni soovitud temperatuur on saavutatud.

Hoiatus! Ära aseta kompressi otse nahale, vaid mähi see kanga või rätiku sisse. Ära kasuta katkist kotti. Ei sobi nõrga vereringe korral. Ei ole seespidiseks tarvitamiseks. Hoida lastele kättesaamatus kohas. Ära visatakse koos üldprügiga.

Parim enne, vaata pakendilt.

Toodetud Soomes. Tootja esindaja Eestis: Tervisetooted OÜ; Kadaka tee 70C, Tallinn. www.tervisetoode.ee

Spetsifikatsioonid

0.2 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.