Massaaživarras seleniit, ca 14-15cmx25mm 890487954

Massaaživarras seleniit, ca 14-15cmx25mm 890487954

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
12,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Massaaživarras seleniit, ca 14-15cmx25mm
Massaaživarras seleniit, ca 14-15cmx25mm Kasutatakse ka kristalliteraapias ja refleksoloogias.

Seleniit on väga kõrge vibratsiooniga inglite kristall. Seleniit puhastab ja väestab ning aitab luua kontakti kaitseinglitega. Koju pannakse seleniiti korteri või maja igasse välisnurka. Näiteks L -tähe kujulisel elamispinnal kuute välisnurka ja hea oleks kui kodu keskel oleks seleniidist küünlajalg või looduslik seleniidi tipp.

Kuna seleniit on väga puhastav kivi, siis seda kasutatakse palju kristalliteraapias ja ka teiste kivide puhastamisks.

Seleniit võngub pigem vaimsel, kui füüsilisel tasandil. Ta avab kandja kroontšakra universumi valgusenergiale, mistõttu peab seleniiti kasutades kindlasti lähedal hoidma mõnda maandavat kristalli (nt hematiiti). Seleniit teeb meeled selgeks ning õpetab nägema ja tajuma erinevaid energiaid. Selle kristalli abil on võimalik luua ka ühendus oma hingejuhendajatega ning arendada oma telepaatilisi võimeid. Muuhulgas soodustab seleniiti uinumist ning sügavat ja rahulikku und.

Seleniit on ka väga tõhus tervendaja, mis on oma toimelt küll sarnane mäekristallile, aga palju leebem.
Ta on rahu, tõe ja aususe kristall, mis loob harmoonia ning annab sügava sisemise rahu tunde. Ta puhastab meeltes valitseva segaduse ning toob mõtetesse selgust. Eemaldab blokeeringuid ning puhastab energiakeha (ning muuhulgas teisi kristalle).

Seleniiti on väga hea kasutada ka sarnaselt kuule regulaarselt paisuvate ja kahanevate probleemide korral.

Võib puhastada aegajalt Palo Santo, pühapuidu suitsuga. Palo Santo puidu leiad SIIT!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.