Turmaliini ja magnetiga soojendav kaelaside 890341455

Turmaliini ja magnetiga soojendav kaelaside 890341455

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
18,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Turmaliini ja magnetiga soojendav kaelaside  (Registreeritud meditsiiniseade)
Sisaldab magnetit, turmaliini nanofunktsionaalset pulbrit ja erilist soojatundlikku materjali.

Soojendav kaelaside võib stimuleerida punkte, aktiveerida meridiaane, ergutada närvisüsteemi, vähendada põletikke ja valu, laiendada veresooni ja vähendada väsimust. Võib mõjuda hästi bronhidele ja ka astma korral.

Näidustused kasutamiseks:   

kaelapiirkonna probleemide profülaktika ja ennetamine
kompamisel valulikud kaelapiirkonnad
organismi immuunsuse tõstmine
vereringe parandamine
reumaatiline ja reumatoidartriit
turmaliinist kaelasidet soovitatakse kasutada kaelapiirkonna valude ja probleemide korral, kui olete saanud tuult või külma ja kael on valulik või olete sunnitud töötama pikka aega ühes asendis, eriti rasketes tingimustes (väga madalad temperatuurid, kõrge niiskustase)

Kasutusjuhend:

 Kaelaside asetada ümber kaela (turmaliiniga pool kaelalülidele ja tihedalt vastu nahka), toime sõltub kaelasideme ja naha kontaktist, mida tihedamalt kaelaside on vastu nahka, seda tugevam on toime.

Kasutada kaks korda päevas, kuni kolm tundi korraga.

Kui pärast kaelasideme kasutamise algust tekib nahal kõrvetustunne, siis see on normaalne ega kahjusta nahka. Nahk võib punaseks tõmbuda, punetus ja kõrvetustunne on normaalsed nähtused. Pärast kaelasideme ära võtmist kaovad need nähtused mõne tunni jooksul. Punetuse vältimiseks võib lühendada kaelasideme kasutusaega.

Ettevaatusabinõud:

Mitte kasutada kõrge palaviku, verejooksukalduvuse, temperatuuritundlikkushäirete korral, aga ka nahakahjustustega piirkondades.
• Mitte kasutada insultide ajal ja nende järel.
• Mitte kasutada kilpnäärme hüperfunktsiooni korral.
• Kardiostimulaatoriga haigetel kasutada ettevaatusega.
• Organismi kalduvuse korral allergiatele kasutada ettevaatusega.
• Rasedad ja rinnaga toitvad emad peaksid turmaliinist toodete kasutamisest hoiduma.
Individuaalne talumatus.
Ärge kasutage turmaliin kaelasidet uneajal.

Soovitused hooldamiseks:

Pesuvee temperatuur ei või olla üle 40°, väänata väga ettevaatlikult, mitte triikida ega valgendada.
Mitte kuivatada kõrgel temperatuuril.
Pesta puhtas vees, randmesidemeid ei tohi liiga kaua vees hoida. Pesta kergelt 10–15 minuti jooksul. Ärge kasutage pesupulbrit, valgendajaid ega seepi. Keelatud on kaelasidet leotada.
Hoida otsese päikesevalguse eest.

TURMALIINIST TOODETEL PUUDUB SÄILIVUSAEG

Spetsifikatsioonid

0.1 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.