Turmaliini ja magnetiga soojendavad randmesidemed 2tk 890341283

Turmaliini ja magnetiga soojendavad randmesidemed 2tk 890341283

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Turmaliini ja magnetiga soojendavad randmesidemed (Registreeritud meditsiiniseade)
Värvus sinine, mõõdud ca laius 24cm  x kõrgus 8cm

Turmaliini ja magnetiga randmesidemed stimuleerivad vereringet randmete piirkonnas, leevendavad põletiku ja valu, leevendavad väsimust, aitavad kaasa energeetiliste meridiaanide sügavale aktiveerumisele, veresoonte laienemisele, vere puhastumisele, immuunsuse tugevdamisele.                          .

Näidustused kasutamiseks:                                                      

reumaatiline ja reumatoidartriit
kompamisel valulikud randmepiirkonnad, «piirseisund», neuralgia, spasmid, varikoossed veenilaiendid
lamavatel haigetel tursed, hemipleegia
arütmia ja südame-veresoonkonna haigused
organismi immuunsuse tõstmine
vereringe parandamine (puhastab ja alandab vere viskoossust)
kodarluu-randmeliigese haiguste profülaktika ja ennetamine.
turmaliinist randmesidemeid soovitatakse kasutada lihaste ja luude-liigeste patoloogiliste muutustega inimestel; neil, kes on sunnitud töötama pikka aega ühes asendis, eriti rasketes tingimustes (väga madalad temperatuurid, kõrge niiskustase, kiirgus, saastatus) töötavatel inimestel, aga ka eakatel inimestel profülaktikana.

Kasutusjuhend:

Randmesidemed panna ümber randme (turmaliiniga pool peab olema tihedalt vastu nahka), toime sõltub randmesideme ja naha kontaktist, mida tihedamalt randmeside on vastu nahka, seda tugevam on toime.

Kasutada kaks korda päevas kuni kolm tundi korraga.

Kui pärast randmesideme kasutamise algust tekib nahal kõrvetustunne, siis see on normaalne nähtus ega kahjusta nahka. Nahk võib punaseks tõmbuda, punetus ja kõrvetustunne on normaalsed nähtused. Pärast randmesideme ära võtmist kaovad need nähtused mõne tunni pärast. Punetuse vältimiseks võib lühendada randmesideme kasutusaega.

Ettevaatusabinõud:

Mitte kasutada kõrge palaviku, verejooksukalduvuse, temperatuuritundlikkushäirete korral, aga ka nahakahjustustega piirkondades.
• Pehmete kudede ägedate vigastuste korral tohib randmesidemeid kasutada mitte varem, kui 24 tundi pärast trauma saamist.
• Mitte kasutada hemorraagiliste insultide ajal ja nende järel.
• Mitte kasutada kilpnäärme hüperfunktsiooni korral.
• Kardiostimulaatoriga haigetel kasutada ettevaatusega.
• Organismi kalduvuse korral allergiatele kasutada ettevaatusega.
• Rasedad ja rinnaga toitvad emad peaksid turmaliinist toodete kasutamisest hoiduma.
Individuaalne talumatus.

Soovitused hooldamiseks:

Pesuvee temperatuur ei või olla üle 40°, väänata väga ettevaatlikult, mitte triikida ega valgendada.
Mitte kuivatada kõrgel temperatuuril.
Pesta puhtas vees, randmesidemeid ei tohi liiga kaua vees hoida. Pesta kergelt 10–15 minuti jooksul. Ärge kasutage pesupulbrit, valgendajaid ega seepi. Keelatud on randmesidemeid leotada.
Hoida otsese päikesevalguse eest.

TURMALIINIST TOODETEL PUUDUB SÄILIVUSAEG

Spetsifikatsioonid

0.1 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.