"Ei liigesevalule" komplekt P903781751

"Ei liigesevalule" komplekt 903781751

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
44,95 €
60,00 €
Säästad 15,05 €
-25%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Frantsila ojaisanda liniment 100ml
Toidulisand MSM tabletid 300tk
Kaerapadi “Parim sõber”

Frantsila ojaisanda liniment

Ojaisanda liniment on Frantsila enimmüüdud toode pingete ja valu leevendamiseks. Rasvavaba liniment, mis imendub hästi nahka ega jäta plekke. Abi lihaseprobleemidele ja valudele: õla- ja selja probleemid, liigeseprobleemid, seljapiirkonna lõdvestamine, vereringe elavdamine. Määri linimenti probleemsele piirkonnale mitu korda päevas. Mõju suurendavad sooja- või külma padjad, enne või pärast määrimist. Kasutamine sauna või vanni lõdvestava mõju järel.

valus koht soojendatakse soojakotiga, seejärel määritakse linimendiga ja kaetakse villase tekiga. Sobib kasutamiseks peale sauna.

Toidulisand MSM tabletid 300tk, 700mg/tablett

Toidulisand MSM tabletid. Neid on lihtne kasutada ja mugav reisile kaasa võtta, sobivad ka neile kellele ei meeldi MSM pulbri maitse joogis.

MSM on vesilahustuv, orgaaniline väävliühend (metüülsulfonüülmetaan), mida looduses leidub vihma – ja järvevees. MSM – pulbrit kasutatakse luustik, liigeste, lihaste, naha, juuste ja küünte heaoluks. MSM võib tuua leevendust allergiate, põletike ja valu korral (pea-, lihase-, liigesevalud). Väävel kaitseb keha oksüdatiivse stressi ja toksiinidest tuleneva mõju eest, teda on rohkesti naha ning küünte valkudes. Väävlit on vaja pea kõigi organismis leiduvate valkude ja ensüümide toimimiseks. Väävel on põhikomponent kollageeni, elastiini, kõhrede ja keratiini moodustumiseks. Ta annab paindlikkust ja tugevust lihastele, luudele, liigestele ning ka nahale, juustele, küüntele. Väävel toetab lihaste ja liigeste liikuvuse säilimist.

Kasutamine: 1-3 tabletti päevas toidukordade vahel rohke veega.

Kaerapadi “Parim sõber”

Kaerapadja täitematerjalina kasutatud põllumajanduslikult kasvatatud kaer seob soojuse endasse pikaks ajaks. Kasutamine: soojendage padi soovitud temperatuurini ja asetage padi riietele või nahale asetatud rätikule 10-30 minutiks. Padja mõju suurendab veel lühike massaaž või ravisalviga määrimine. Sügavkülmas jahutatud padi on hea peavalude, põletike ja nikastuste puhul. MÕÕT: 56x13cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.