Mandlijahu (rasvatu) 200g 890341328

Mandlijahu (rasvatu) 200g 890341328

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
6,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Mandlijahu
Mandlijahu on valmistatud kooritud ja jahvatatud mandlitest. Ta on gluteenivaba ja sobib nii küpsetamiseks kui ka erinevate dessertide valmistamiseks.

Mandlijahust saab teha ka ise kodus mandlipiima
Ühe osa jahu kohta läheb kaks osa vett. Seejärel blenderis täisvõimsusel lasta seguneda umbes 2 minutit ning läbi filterkoti villida vastavasse anumasse.

Miks see tervislik on:

 Gluteenivaba. Seetõttu sobib mandlijahu ideaalselt neile, kellel põhjustab gluteen soolestiku ärritust või põletikku.
Mandlijahus on vähe süsivesikuid. 100 grammis  on vaid 4-7 g süsivesikuid, mistõttu aitab organismi veresuhkru taset kontrolli all hoida. Nii on kaalujälgimine lihtsam kui teraviljast tehtud jahu süües.
Mandlijahul on aromaatne maitse. Tänu erilisele, natuke magusele maitsele, sobib see just küpsetamiseks väga hästi – maitset tugevdavaid aineid pole vaja lisada.
Mandlijahus on palju toitaineid. Kui võrrelda seda nisujahuga, siis on mandlijahus kümme korda rohkem kaltsiumit ja magneesiumit. Ka rauda, kaaliumit ja niatsiini leidub mandlijahus tunduvalt rohkem kui nisujahus.

Toitumisalane teave (100g sisaldab keskmiselt): energiasisaldus 315kcal/1318.84kj, rasvad 11g(millest küllastunud rasvhappeid 1g), süsivesikud 4g (millest suhkur 4g), kiudained 20g, valgud 40g.

Toodetud: Hispaanias

http://tervisetoode.ee/tervislikud-mandlijahu-pannkoogid/

Spetsifikatsioonid

0.2 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.