Viie elemendi tee – Eeter (mahe) 16x2,4g 890341337

Viie elemendi tee – Eeter (mahe) 16x2,4g 890341337

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Viie elemendi tee – Eeter (mahe) 16x2,4g
Jumalikud taime & vürtsikoostised.

Vanade teadmiste kohaselt on viis elementi elu sümboolsed ehitusplokid. Harmoonilise elu elamiseks peavad kõik viis elementi olema tasakaalus. Kuidas me teame, milline on meie seisund? Ja kuidas me saame luua sellise tasakaalu?

Paljudel Idamaade õpetustel nagu Ayurvedal või Sat Nam Rasayanil on meetodid, kuidas analüüsida ja tegeleda nende elementide seisundiga teie kehas. Samuti pakuvad jooga ja mediteerime võimaluse tasakaalustada teie sisemisi elemente. Hari Tea meistersegajad ja praktikud on koostanud nende vanade õpetuste põhjal Hari Tea teed.

Leidke paar minutit, et nautida tassikest maitsvat teed ning kogege Elementide teesarja tasakaalustavat mõju.

Elemendid, millele viitame, on:

Maa - Puuduta maad: Õnnelik maandumine

Vesi - Emotsionaalne puhastumine: Tunne end vabana

Tuli - Puhtuseleek: Lisa kuumust

Õhk - Elu tiibadel: Kergem kui õhk

Eeter - Rõõmus vaikus: Ruumi hoidmine

Ayurveda taime- ja vürtsiteede sari. 16 teepakikest, ilma metallklambri või liimita. Eraldi pakitud maitse säilitamise ja suuremaks mugavuse eesmärgil. Kõik teed on 100% ökoloogilised.

Rõõmus vaikus. Eeter.

Vaikus. Ruum, mis mahutab kõike. Kuula.
See tee tasakaalustab ja toetab eetri elementi, mis seostub meid ümbritseva ruumiga.
See imeline tee sobib joomiseks, kui te soovite nautida oma sisemist vaikust.

Spetsifikatsioonid

0.1 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.