Ginkgo Biloba magneesiumiga, kapslid 60tk (1725) 890341381

Ginkgo Biloba magneesiumiga, kapslid 60tk (1725) 890341381

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
11,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Ginkgo Biloba magneesiumiga
Selles tootes on koos kaks head asja Ginkgo kui ka magneesium.

Arvatakse, et ginkgo soodustab vere liikumist üle keha, kaasaarvatud ajju ning laialt on levinud arvamus, et see parandab lühiajalist mälu ja omab võimsaid antioksüdantseid omadusi. Arvatakse, et see on kasulik vereringele ning kesknärvisüsteemile ja see võib aidata mälu parandada.   Magneesiumi head omadused : lihaspingete, krampide korral, väsimuse korral, tasakaalustab kaltsiumi ja magneesiumi asemeid, võib soodustada kaltsiumi omastamist, energiataseme taasataja, valu leevendaja ( krooniline valu, artriit, lihasevalu, peavalu, migreen), vähendab stressi, vähendab unehäireid, võib aidata depressiooniravile kaasa, parandab mälu kognitiivseid funktsioone, tugevdab immuunsussüsteemi, reguleerib kolesterooli tootmist,  vananemisevastane kuna parandab rakkude ainevahetusfunktsioone, võib leevendada psoriaasi.

Temas sisaldub suur hulk erinevaid bioflavonoide, alkaloide, happeid ning teisi aktiivseid ühendeid, mikroelemente, vitamiine. See keeruline koostis seletab mõju laialdast spektrit. Oma ala spetsialistid räägivad, et antud kapslite regulaarne tarbimine on võimeline ära hoidma ning pärssima isheemiliste haiguste arengut. Ta parandab arterite toonust, vähendab turseid, tõstab vastupanuvõimet stresside ning muude negatiivsete faktorite vastu. Tema abil on võimalik parandada aju verevarustust, mis avaldab positiivset mõju mälule.

Spetsifikatsioonid

0.1 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.