Hair Volume tbl N30 991995481

Hair Volume tbl N30 991995481

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
22,35 €
27,90 €
Säästad 5,55 €
-20%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Toidulisand.

Hair Volume tabletid sisaldavad bioaktiivseid aineid, mis on vajalikud juuste kasvuks, tugevuseks ja iluks. Tsink ja biotiin aitavad hoida juukseid normaalsena ning vask aitab kaasa juuste normaalsele juuksevärvile – võitleb hallide juuste vastu.

Päevane annus (1 tablett) sisaldab: õuna ekstrakt 300 mg, hirsi seemne ekstrakt 250 mg, põldosi ekstrakt (7% räni = 14 mg) 200 mg, L-tsüsteiin 60 mg, L-metioniin 50 mg, pantotenaat 30 mg (500%*), tsink 10 mg (100%*), vask 1000 mcg (100 %*), biotiin 475 mcg (950%*).

  • – % soovitatavast päevasest annusest täiskasvanutele

  • Annustamine: võtta 1 tablett päevas koos söögiga.

    Hoiatused: ärge ületage soovituslikku päevast annust. Toidulisand ei asenda tervislikku eluviisi. Toidulisand täiendab mitmekülgset ja tasakaalustatud toitumist. Rasedad ja rinnaga toitvad emad peavad enne toote tarvitamist konsulteerima arsti või apteekriga. Ei sobi alla 11-aastastele lastele. Hoida temperatuuril kuni 25 kraadi, lastele kättesaamatus kohas.

    Koostis: mikrokristalne tselluloos (paakumisvastane aine), õuna (Malus domestica Borkh.) ekstr., hirsi (Panicum miliaceum L.) seemne ekstr., põldosi (Equisetum arvense L.) ekstr., L-tsüsteiin hüdrokloriid, L-metioniin, vesi, kaltsium D-pantotenaat, võrkstruktuuriga naatriumkarboksümetüültselluloos (stabilisaator), tsinkotsiid, magneesiumstearaat (stabilisaator), hüdroksüpropüülmetüültselluloos (paksendaja), vasksulfaat, ränidioksiid (paakumisvastane aine), D-biotiin.

    Päritolumaa: Taani

    Kohaletoimetamine

    Tarneviisid

      Tagastamine

      Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

      Küsimused ja vastused

      Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

      Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

      Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

      Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

      Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

      Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

      Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

      Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

       

      Kuidas saab osta järelmaksuga?

      Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

      Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

      Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

      Unustasid veebikaubamaja salasõna?

      Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

      Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

      Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.