Elliptiline trenažöör Kettler Vito M 991993144

Elliptiline trenažöör Kettler Vito M 991993144

749 €
1090€
Säästad 341€
-31%
Eripakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Stiilne ellipstrenažöör pakub mugavat ja dünaamilist treeningut
Elliptiline trenažöör Kettler Vito M töötab kvaliteetselt treening treeningu järel.

Sellel on hulgaliselt kasulikke omadusi, mis muudavad treeningu võimalikult efektiivseks ja mugavaks:
• Elliptilise liikumisega crosstrainer kõikide lihasrühmade arendamiseks treenib teie lihaseid ülemääraselt koormamata ning mõjub positiivselt ainevahetusele.
• Mehaaniline süsteem.
Käsitsi juhitav magnet pidurdussüsteem.
• 10koormusastet
• Reguleeritavad astmelauad
• Hooratas 14 kg
Treeningarvuti: aeg, kiirus, distants, astmelaudade pöörlemissagedus, energiakulu, pulss, füüsilise vormi hindamine pulsi taastumise põhjal. Treeningarvutiga on võimalik ühendada kõrvalestalt pulsi mõõtja või rinnavöö pulsisignaali vastuvõtja.
Käepidemetele on paigaldatud reguleeritavad pulsisageduse mõõtmise andurid.
Lubatud kasutajatele kaaluga kuni 130 kg
Toote mõõdud 128 x 58 x 155 cm
• Kaal ca 50 kg

Spetsifikatsioonid

14 kg

Jah

130 kg

magnet

10

50 kg

Eripakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.