Elliptiline trenažöör HMS H9244 991994940

Elliptiline trenažöör HMS H9244 991994940

299 €
459€
Säästad 160€
-35%
Eripakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Elliptiline trenažöör H9244 on kvaliteedi, funktsionaalsuse ja lihtsa kasutuse kombinatsioon.
Trenažöör on ideaalne vahend üldise tervise paranemiseks, keharasva vähendamiseks ja vastupidavuse suurendamiseks. Seadme eeliseks on suur hooratas ja stabiilne konstruktsioon. Mugavad pedaalid reguleeritavate rihmadega ja libisemisvastase kattega täiustavad selle elliptilise trenažööri eduka disaini ja konstruktsiooni.

Funktsionaalne ja kaasaegne arvuti kuvab kõik tähtsamad parameetrid treeningu ajal. Magnetiline takistussüsteem töötab vaikselt ning ei häiri kõrval olevaid inimesi.


Funktsioonid:
• Arvuti funktsioonid:
o aeg
o vahemaa
o kiirus
o kalorid
o pulss: touch-sensorid
o võimsus (W)
o HRC
o Skaneerimine
o Body fat (keharasva mõõtmine)
Tehnilised andmed:
• Toote mõõdud: 130 x 62 x 157,7 cm
• Takistus: magnetiline (sisemine väli)
• Koormuse reguleerimine: 8-astmeline
• Pulssi mõõtmine: touch-sensorid
• Sadula reguleerimine: Jah
• Pedaalid rihmadega
• Elektrivool: 230 V
• Kaal: 31,5 kg
• Hooratta kaal: 8 kg
• Maksimaalne kasutaja kaal: 100 kg
Lisaks:
• Garantii 24 kuud

Spetsifikatsioonid

8 kg

Jah

100 kg

magnet

8

31,5 kg

31.5 kg

130.0 cm

157.7 cm

62.0 cm

Eripakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.