Elliptiline trenažöör Tunturi Cardio Fit C30 + kingitused 994000592

Elliptiline trenažöör Tunturi Cardio Fit C30 + kingitused 994000592 Tunturi

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199,95 €
329 €
Säästad 129,05 €
-39%
.



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Tunturi Cardio Fit C30 - Ideaalne kiireks ja tõhusaks trenniks! Elliptiline trenažöör pakub proovile panevat treeningut, mis parandab üldist vormi , keskendudes samas peamistele lihasrühmadele alakehas! Cardio Fit C30 on ideaalne treeninguks nii algajatele kui ka edasijõudnutele!

Toote põhiomadused:
• Mõõdud: 166 x 69 x 164 cm
• Max. kandevõime 110 kg
• Ergonoomilised pedaalid
• Pehmed kummist käepidemed
• Paljude funktsioonidega lihtsasti kasutatav LCD-ekraan
• Hooratta kaal: 18 kg
• 8 raskustaset
• 3 erinevat programmi

Monitori funktsioone saab hõlpsalt seadistada. Displei näitab treeningu ajal kõige olulisemaid treeninguandmeid, mis muudab ekraanil kõigi väärtuste lugemise hõlpsaks. Monitor näitab treeningu ajal kiirust, aega, distantsi, kaloreid ja südame löögisagedust. Kuna monitor töötab patareidega, ei vaja Cardio Fit C30 elektrit. See võimaldab teil paigutada jalgratast kõikjal, kus soovite.

+ KINGITUSEKS:
1. Tunturi käterätik
2. Tunturi joogipudel

Spetsifikatsioonid

20.0 kg

5 kg

Jah

110 kg

8

.

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.