Neopreenvöö Spokey Line 107x21,5cm 991992665

Neopreenvöö Spokey Line 107x21,5cm 991992665 Spokey

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
23,95 €
29,00 €
Säästad 5,05 €
-17%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Spokey Line toestusvöö on lihtne toestav toode, mis toestab sinu pihta tõhusalt ning mida saab reguleerida. See on kerge ja mugav, tänu millele sobib see suurepäraselt igapäevaseks kasutamiseks, sobides samas ideaalselt ka kergete nihestuste ja väänamiste korral. See isoleerib niiskuse ning kaitseb kriimustuste ja nahakahjustuste eest, tänu millele sobib see suurepäraselt intensiivsete treeningute juurde.

Spokey Line toestusvöö stabiliseerib ja vähendab liigesele mõjuvat koormust, tõstab temperatuuri vereringe parandamisega ning kiirendab paranemisprotsessi. See veniv toestav toode on universaalse suurusega ning kohandub ideaalselt iga kehaga.

Sobib rehabilitatsiooni ja vigastuste ennetamise jaoks.
Materjal: 70% neopreen 15% polüester 15% nailon
Suurus: universaalne (107x21,5cm)

10 suurepärast põhjust, miks hankida endale Spokey Line toestusvöö juba täna:
• tõhus ja reguleeritav toestus sinu pihale
• kerge ja mugav
• ideaalne kergete nihestuste ja venituste korral, võib kasutada ka kaitsena sportimisel või igapäevaste toimingute juures.
• isoleerib niiskuse ja kaitseb kriimustuste ja nahavigastuste eest
• ideaalne intensiivsete treeningute juurde
• leevendab valu ja ennetab vigastusi
• toestab ja soojendab
• nahal hingav ja meeldiv materjal
• universaalne suurus - üks suurus sobib kõigile
• lihtsasti reguleeritav velcro-rihm

Spetsifikatsioonid

0.38 kg

34.5 cm

6.0 cm

19.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.