Jooksulint N1 Runner 2.5 + Aktiivsusmonitor N1 + joogipudel N1, 700 ml, roheline 999292149

Jooksulint N1 Runner 2.5 + Aktiivsusmonitor N1 + joogipudel N1, 700 ml, roheline 999292149

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
279 €
559 €
Säästad 280 €
-50%
Uus Kuupakkumised Parima hinna garantii



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SAADAVAL ALATES DETSEMBRI KESKELT.

Jooksulint HpGFit - TURU PARIM PAKKUMINE! Parim kasutusmugavus, kvaliteet ja tehnilised näitajad ning ülisoodne hind!

Kui oled professionaalne või harrastusjooksja, jooksutrenažöör HpGFit pakub sulle täielikku kontrolli kõigi su sportlike eesmärkide üle. Tänu 1,5 hp pivevveoga mootorile ja 2,5 hp tippvõimsusele arendab see trenažöör kiirust kuni 12 km/h.

Toote põhiomadused:
• 1,5 hp mootor (tippvõimsus: 2,5 hp)
• Suur jooksupind turvaliseks, stabiilseks ja mugavaks treeninguks
• LCD-ekraan
• Lihtsasti kasutatav ekraan
• Käsitsi reguleeritav 3-astmeline kalle
• 3 kiiruse kiirnuppu
• Kiirus: 0,8–12 km/h
• MP3 sisend
• Hädaseiskamisnupp
• Sisseehitatud transpordirattad muudavad seadme hoiulepaneku ja liigutamise lihtsaks
• Käsitsi kokkupandav

Toote tehnilised andmed:
Kiirus: 0,8–12 km/h
Mõõdud tööasendisse seatult: 154 (pikkus) x 70 (laius) x 124 (kõrgus) cm
Jooksulindi suurus: 120 (pikkus) x 40(laius) cm
Arvuti funktsioonid: kiirus, läbitud vahemaa, aeg, kalorid, pulss käelt
Kasutaja maksimaalne kehamass: 120 kg
Kiire ümberlülitus: start/stopp
Toote mass: ca 44 kg

KiNGITUSEKS:

1. Aktiivsusmonitor N1: Aktiivsusmonitor võimaldab jälgida oma aktiivsust, samme, kaloreid ja läbitud vahemaad. • kuvab sissetulevaid kõnesid ja sõnumeid • Jälgib samme, kaloreid ja läbitud distantsi • Aku 50 mha • Veekindlus IP 56 • Süsteem: Android 4.3; IOS 7.0, bluetooth 4.0• Võimalus märguandele, kui telefoniga tekib distants- nii ei unusta oma telefoni pargipingile!

2. Joogipudel N1, 700 ml, roheline

SAADAVAL ALATES DETSEMBRI KESKELT.

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

120 kg

12 km/t

44 kg

Kuupakkumised, Parima hinna garantii

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.