Jooksulint Tunturi Compentence T30 + KINGITUSTEKS digitaalne kaal +joogipudel 999292095

Jooksulint Tunturi Compentence T30 + KINGITUSTEKS digitaalne kaal +joogipudel 999292095

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
349 €
499€
Säästad 150€
-30%
Kuupakkumised



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Jooksulint Tunturi Compentence T30 Treadmill - ideaalne treeningpartner!

Toote tehnilised omadused:
• Võimsus: 1,5 HP
• Kiirus 0,8 - 12 km/h
• Jooksupind 120 x 43 cm
• Kalle kuni 8%
• Pehme jooksupind turvaliseks, stabiilseks ja mugavaks treeninguks
• Kokkuvolditav jooksurada – ruumisäästlik
• Power supply 230V AC
• Ekraan 110 x 60 mm
• Ekraani funktsioonid aeg, kalorid, kiirus, pulss, vahemaa
• Ekraani keel: inglise keel
• Pulsi mõõtmine käepidemetelt
• Pudelihoidja
• Transportimiseks rattad
•12 treeningprogrammi
• Toote kaal 45 kg
• Maksimaalne kasutaja kaal: 135 kg
• Mõõdud kokkuvoldituna: 86 x 69 x 134 cm
• Mõõdud ülesseatuna 151 x 69 x 129 cm
• Pakendi mõõdud 158 x 75 x 26 cm

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

130 kg

16 km/t

Kuupakkumised

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Kiirväljastus
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.