Gymstick sõudeergomeeter FTR 40 231272716

Gymstick sõudeergomeeter FTR 40 231272716 Gymstick

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
299 €
499 €
Säästad 200 €
-40%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sõudeergomeeter FTR 40 - hea võimalus parandada oma füüsilist vormi, sest väikese liigeskoormusega ja sujuvad sõudmisliigutused treenivad kogu keha. Sobib nii algajatele kui ka edasijõudnutele, sest seadet on lihtne kasutada. Sõudeergomeetrid on südame-veresoonkonna tervise parandamiseks, kombineerib tõhusa aeroobse ja anaeroobse treeningu; aktiivse elustiili hoidmiseks, aitab vabaneda liigsest keharasvast; toniseerivad käsivarte, jala-, rinna- ja kõhulihastele; sobivad kaalus alla võtmiseks, kasvatavad jõudu või võhma; sobivad inimestele kes taastuvad vigastusest või neile, kes soovivad leida huvitavat treeningkava.

Toote põhiomadused:
• Pidurisüsteem on magnetiline
• reguleeritav takistus
• LCD-ekraan: aeg, kalorid, tõmmete koguarv, tõmbeid minutis
• Hooratas: 6 kg
• mõõdud kokkupanduna: 200 x 56 x 60 cm
• toote mass 27 kg
• kasutaja maksimaalne kehamass: 120 kg
• Lisaks 8-astmeline kontrollnupp,
• suurte pedaalide reguleeritavad rihmad,
• mugav ergonoomiline iste
• transpordirattad

Spetsifikatsioonid

Aeg, kalorid, tõmmete arv

6 kg

8

Jah

120 kg

magnet

Ei

27 kg

Jah

23.0 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.