Gymstick nõelamatt 991993247

Gymstick nõelamatt 991993247 Gymstick

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €
39,00 €
Säästad 19,05 €
-49%
Vaba aeg Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gymstick ogamatt on efektiivne vahend lihaspingete, -venituste ja -valude leevendamiseks. Masseerivate nagade surve aktiveerib vereringlust ja teeb enesetund rahulikuks ja lõdvestunuks.

Kuidas kasutada?
Aseta matt voodile või muule pehmele pinnale. Mati alla tuleks kaela toetamiseks panna kaelapadi. Heida ettevaatlikult selili, nii et paljas nahk oleks teravikega kontaktis. Kui su nahk on väga tundlik, võid panna õhukese riide enda ja mati vahele seniks, kuni oled matiga harjunud. Lõdvestu ja hinga sügavalt. Alguses ole matil iga päev 10 minutit. Kui tunne on hea, võid sessioone tasapisi pikendada 20–40 minutini. Varsti pärast harjumist kogetakse tavaliselt sügava rahu ja lõdvestuse tunnet, kuid enne selle faasi saavutamist võib esineda mitmeid ebamugavaid tundeid. Kuula, mis su keha ütleb, ja kohanda mati kasutamist vastavalt sellele. Pärast sessiooni on soovituslik lõdvestuda ja mitte asuda kohe väga aktiivselt tegutsema.

• Materjal: 100% puuvill, nagad ABS plastikust
• Sisaldab: 6210 tk massaasiharjad
• Mõõdud: 64 x 40 x 3 cm

Spetsifikatsioonid

0.8 kg

Vaba aeg, Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.