Hea klient

 

Koroonaviirusest tingitud eriolukord puudutab meist igaühte, ning omavaheliste kokkupuudete vähendamisega maandame haigestumise riski kõigi jaoks. Oleme turvalisusele mõeldes teinud vajalikke samme:

 

  • Hansaposti töötajad on juba mõnda aega kodukontorites, seega kaitseme oma töötajaid ning minimeerime nakkuse levikut.

  • Meie E-pood on igati turvaline ostukeskkond ja eriolukord ei pidurda kuidagi meie pakutavate kaupade liikumist. Pigem vastupidi – tellimuste arv kasvab ja meil on hea meel tagada kõigile ostjatele soovitud tooteid.

  • Meie ladu on desinfitseeritud ning pakid viirusevabad

  • Transpordi valikul tagame kontaktivaba kullerteenuse, sh. sularahaga ei käitle. Kontaktivaba on kindlasti ka pakiautomaaditeenus.

  • Järelmaksuga tellitud toodete puhul võimaldame lepingud enne kullerile kauba väljastamist digitaalselt allkirjastada.

  • Kohe laos on meil üle 25 000 toote ja neile tagame väga kiire tarne.

  • Kauba valik katab nii esmatarbekaupu, kui ka muud vajalikku tubasteks tegevusteks või õues toimetamiseks.

Karantiin annab suurepärase võimaluse kodu remondiks, korrashoiuks ja sisustamiseks. Värske kevadõhk aga kutsub perega rattasõidule ning aeda – loodus tärkab!

 

Tugevat tervist ning osturõõmu, 

Taavi Rajur
Hansaposti juht

 

 

 

KKK

1) Kui olen tellinud kauba kulleriga siis kuidas saan selle eest tasuda?

 

Parim võimalus kauba eest tasumiseks on ettemaks. Ettemaksuarve saamiseks palun pöörduda meie klienditeeninduse poole kirjutades meile tagasiside vormi kaudu: https://www.hansapost.ee/lisainfo/tagasiside2/ või helistades meile numbril 6115511. Meie klienditeeninduse number töötab iga päev ajavahemikul 8:00 - 20:00.

 

Juhul kui ettemaksu võimalus puudub saab kullerile tasuda kaardimaksega.

 

 

2) Kui mul on defektne toode, mille peaksin kulleriga tagastama siis kas kuller tuleb kaubale järgi? Ka siis kui olen haige?

 

Seoses eriolukorraga teostatakse kõik eraisiku pakkidega seotud väljastuse ja vastuvõtmise toimingud välisõhus. Kui klient keeldub välitingimustesse vastu tulemisest, siis jääb saadetis väljastamata/peale korjamata.

 

Eriolukorra ajal kullerid:

•Ei võta kullersaadetise väljastamisel kliendi allkirja ja kinnitab ise saadetise kättetoimetamise puutetundlikul ekraanil märkega „Kuller“ ning märgib süsteemi vastuvõtja nime.

•Hoiab kliendiga vähemalt 1m distantsi ning annab saadetised võimalusel üle kontaktivabalt ja vabas õhus

•Ei võta kullersaadetise üleandmisel vastu sularaha. Arveldamine toimub ainult kaardiga, võimaluse korral viipemaksega. Ka postiasutustes on eelistatud kaardimaksed.

•Ei anna väljastustoimingute teostamiseks seadet ega makseterminali kliendi kätte. Makseterminali koodi märkimise ajal hoiab töötaja seadet enda käes.

•Ei sisene kullersaadetise üleandmiseks siseruumidesse. Saadetise üleandmine tehakse vabas õhus.

•On varustatud desinfitseerimisvahenditega

 

Kullersaadetise puhul soovitame klientidel suunata pakk pakiautomaati või lükata kättetoimetamist edasi kuni saadetise saaja terveks saamiseni. Vajadusel saab tasuta pikendada ka paki hoiutähtaegasid, et haigussümptomitega inimene ei peaks suunduma paki järele, vaid saaks end rahulikult enne avalikku ruumi naasmist terveks ravida.

 

Kindlasti enne kliendiga kokkuleppe sõlmimist täpsustab kuller üle, kas kliendil on võimalikud haigussümptomid. Juhul kui on, siis antud korje tühistatakse ja kliendil palutakse pöörduda Saatja poole ja anda teada, millal ta on saanud terveks ja seejärel tellitakse kliendile uus kuller.

 

3) Kui kuller keeldub kaupa toomast, sest mul on vaja allkirjastada järelmaksu lepingud käsitsi siis kuidas ma saaksin oma lepingud allkirjastatud ja kauba kätte?

 

Kõik vajalikud lepingud saab enne kulleri tulekut digitaalselt allkirjastada. Püüame kõikidele klientidele saata lepingud digitaalseks allkirjastamiseks enne kui oleme kauba kullerile üle andnud.

 

Kui kaup on juba kullerile üle antud ning kuller teavitab Teid sellest, et ei saa kaupa kohale tuua siis palun võtta ühendust meie klienditeenindusega kirjutades meile tagasiside vormi kaudu: https://www.hansapost.ee/lisainfo/tagasiside2/ või helistades meile numbril 6115511. Meie klienditeeninduse number töötab iga päev ajavahemikul 8:00 - 20:00

 

4) Kust Teie kaup tuleb, kas see on ikka kindel, et ma sealt koroonaviirust ei saa?

 

Maailma Terviseorganisatsiooni andmetel on viiruse levik saadetiste teel vähetõenäoline, kuivõrd viirus ei säili tahkel pinnal kuigi kaua. Vajadusel rakendatakse ka saadetistele karantiini, et tagada nende ohutus kliendile.

 

Meie ladu on infektsioonivaba ja saadetised klientidele ohutud.

Nii ladududes kui ka kogu paki liikumise teekonna ajal on kaupade käsitlemisel järgitud kõiki hügieeninõudeid.

 

5)Kui kuller pakub mulle paki tarnet postiautomaati siis kas postiautomaadi ja kullerteenuse hinna vahe hüvitatakse mulle?

 

Kullerpakid mis oma mõõtmete poolest sobivad pakiautomaati ladustada, siis koroonaviiruse ohu tõttu soovitab Omniva klientidel oma kullerpakke suunata pakiautomaati, et vähendada inimkontakti. Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus on värske õhk ja inimesi vähem, seega ka nakatumise risk madalam. Lisaks võib pakiautomaadi ekraani kindaga kasutada.

 

Kui aga klient keeldub pakiautomaati suunamise võimalusest, siis teostatakse aadressile toimetus kasutades ettevaatusabinõusid. Mitte ühtegi kullerpakki ei toimeta kullerid eriolukorras tuppa.

 

Kullerteenuse ja pakiautomaaditeenuse hinna vahe ei hüvitata. Antud erimeetmed on käsile võetud ja neid peab tõsiselt võtma, inimkontakte peab olema võimalikult vähe. Omniva jälgib kõiki valitsuse ja Terviseameti samme ja suuniseid eriolukorras.